RAW Analytics voor Supermarkten

RAW Analytics GA4
๐ŸŒ ๐๐ฎ ๐จ๐จ๐ค ๐‘๐€๐– ๐€๐ง๐š๐ฅ๐ฒ๐ญ๐ข๐œ๐ฌ ๐ฏ๐จ๐จ๐ซ ๐’๐ฎ๐ฉ๐ž๐ซ๐ฆ๐š๐ซ๐ค๐ญ๐ž๐ง ๐ŸŒ
RAW Analytics is een dashboard op maat voor jouw bedrijf, koppeling met Google GA4.
ย 
Voor een efficiรซnte en effectieve Marketing inzet is het handig om een
dashboard te hebben die jou de juiste inzichten geeft. Meten = weten!
ย 
Het meest gevraagde/gewenste doel = conversie. Hierbij maken wij
onderscheidt tussen macro en micro conversies.
ย 
๐–๐š๐ญ ๐ฆ๐š๐š๐ค๐ญ ๐‘๐€๐– ๐€๐ง๐š๐ฅ๐ฒ๐ญ๐ข๐œ๐ฌ ๐ฎ๐ง๐ข๐ž๐ค:
โ„น๏ธ Macro conversies zijn afgeronde belangrijke acties op een website.
*Verkoop/lead
โ„น๏ธ Micro conversies zijn gedragingen van bezoekers naast/richting behalen
van bedrijfsdoel(en). *Download brochure/inschrijven nieuwsbrief, tijdsduur
op website/pagina
ย 
Om de folder te meten worden Micro conversies / key-events ingezet, hier meten
wij de paginaweergave en tijdsduur (hoe lang hebben consumenten
minimaal de folder bekeken).
ย 
Met de juiste inzichten (bedrijfsdoelen) die voor jouw bedrijf interessant
zijn, wordt een dashboard opgemaakt. Zo kan iedere organisatie goed
worden geanalyseerd en perfect worden bijgestuurd.
Naast Google GA4 zijn er meerdere koppelingen mogelijk.
ย 
๐ŸŒ RAW Internet Marketing – Je partner op de digitale snelweg ๐ŸŒ