over ons

Home » Over Ons


Wie zit er achter RAW Internet Marketing

Mijn naam is Remco Helming eigenaar van RAW Internet Marketing te Millingen a/d Rijn.

Na ruim 16 jaar zelf in een sales functie het directe contact met klanten hebben mogen aangaan, ben ik begonnen met een aanbiedingenwebsite, Facebook-apps in 2012 en al snel heb ik mijn dienstverlening moeten uitbreiden, dit doordat er tijdens veel gesprekken met diverse ondernemers uit het MKB; retail, horeca en vrij-tijd sector, (latente) behoeftes aan het licht kwamen die zij graag (ook) gefaciliteerd wilden hebben. Wij kunnen je nu een compleet scala aan diensten aanbieden: Webdiensten, sociale media marketing en e-mail marketing.

Ook bieden wij eigen software aan

 Wij hebben een platvorm ontwikkeld, voor op maat gemaakte webapplicaties om de betrokkenheid met je fans/klanten te vergroten, leads en/of sales te genereren. Door het gebruik van het platvorm kun je jouw klantenbestand uitbreiden en warm maken voor verkoop of directe verkoop genereren door een product of dienst aan te bieden.

Nu ook Progressive Web Apps! Onder andere ontwikkeld voor supermarkten.


“Passie leidt tot development, development leidt tot prestaties, prestaties leiden naar succes!”

Doneerlokaal
Onderdeel van RAW Internet Marketing

Geld inzamelen voor een lokaal goed doel

Doneerlokaal de plek voor lokale doneer acties. O.a. Verenigingen, groot of klein, hebben het lastig door de coronacrisis. Ze missen onder meer inkomsten van de kantine en kunnen of mogen al maanden niet samenkomen. Om ze een hart onder de riem te steken en financieel te helpen, kan Doneerlokaal tezamen met franchise supermarkten een lokale doneer actie inzetten en het verschil maken! Vraag hier een actie aan.

 


Wie Maakt Me Los?
Onderdeel van RAW Internet Marketing

Stop voedselverspilling

Wij hebben wij een foodretail platvorm gelanceerd tegen voedselverspilling. Consumenten kunnen hierop een voordeeltas met producten bestellen die tegen de houdbaarheidsdatum aanlopen. Hiermee help je o.a. supermarkten, viswinkels, bakkers om voedselverspilling tegen te gaan. De voordeeltas blijft tot op het laatste moment een verrassing zodat een ondernemer vrij is om te kiezen wat er in de voordeeltas gedaan wordt.

Deel met je netwerk