Diensten

Home » Diensten

Website/webshop WordPress

WordPress maakt de allermooiste websites mogelijk voor bedrijven, professionals en bloggers. Met het krachtige platform van WordPress wordt het zeer eenvoudig om je website te beheren. Voer wijzigingen aan je site gemakkelijk door!

Waarom WordPress?

Het is de meest gebruikte cms (content management sytem) systeem ter wereld. 59,6% van alle cms systemen draait op WordPress. Wanneer er vernieuwingen zijn wordt het hier daarom ook als eerste doorgevoerd omdat het zeer lucratief is voor ontwikkelaars. WordPress kent maar liefst meer dan 45.000 plugins.

Neem contact op

Website/webshop WordPress

WordPress maakt de allermooiste websites mogelijk voor bedrijven, professionals en bloggers. Met het krachtige platform van WordPress wordt het zeer eenvoudig om je website te beheren. Voer wijzigingen aan je site gemakkelijk door!

Waarom WordPress?

Het is de meest gebruikte cms (content management sytem) systeem ter wereld. 59,6% van alle cms systemen draait op WordPress. Wanneer er vernieuwingen zijn wordt het hier daarom ook als eerste doorgevoerd omdat het zeer lucratief is voor ontwikkelaars. WordPress kent maar liefst meer dan 45.000 plugins.

Neem contact op

soorten apps

NIEUW Progressive Web App: Website/webshop en mobiele App in één! Wij brengen 2 werelden bij elkaar voor meer snelheid, personalisatie, gemak en beter gebruik van push-notificatie en meer.. Een PWA is een soort hybride tussenvorm tussen een app en een site, ofwel: een website in een app-jasje. PWA’s zijn ‘websites’gebouwd met technologie die gelijk is aan die van een native app. In een PWA worden webpagina’s weergegeven in een app-omgeving met app-functionaliteit.

Web App: Mobiele versie van de website en maakt gebruik van real time content. De Webapp hoef je niet te downloaden, maar is bereikbaar via een mobiele browser. Het gebruik van smartphonefuncties is beperkt. De ontwikkelingskosten liggen gemiddeld lager dan die van een Native-app. Voorbeelden: m.youtube.com, m.facebook.com, telegraaf.mobi.

Native App: Is platformafhankelijk, maakt gebruik van functies op de smartphone en is alleen te downloaden via de AppStore, Google Play of Windows Market. De ontwikkelkosten zijn vrij hoog door de verschillende technieken per platform. Voorbeelden: Games, WhatsApp, Skype.

Hybride App: Combinatie van een Native- en een Webapp. Een Hybride-app heeft de flexibiliteit van een Webapp, maar is platform onafhankelijk en kan gebruikmaken van een aantal functies van de smartphone. De app moet gedownload worden via de AppStore, Google Play of Windows Market. Voorbeelden: Nu.nl, Appie, Facebook.

Neem contact op

SEO GOOGLE & BING

SEO staat voor Search Engine Optimization, in het Nederlands ook wel zoekmachineoptimalisatie. Dit betekent de website zó verbeteren, dat de zoekmachine hem beter kan lezen en zo de waarde goed kan inschatten. Het is belangrijk niet alleen keuzes te maken voor de zoekmachines, maar ook altijd de bezoekers in je achterhoofd te houden!

Zoekmachineoptimalisatie bestaat uit verschillende onderdelen:

  • Content: “Content is King” wordt weleens gezegd. Zonder content geen zoekmachineoptimalisatie. Over dit onderdeel gaan het hebben in dit artikel.
  • Technische optimalisatie: Als de website technisch niet in orde is, kan het zomaar zijn dat de zoekmachinerobots niet eens bij de website kunnen komen. Belangrijk dus om te zorgen dat je website technisch op orde is. Ga op zoek naar een webbureau dat ook kennis heeft van technische zoekmachineoptimalisatie of schakel een extern SEO-bureau in om je daarmee te helpen!
  • Off-site SEO: Denk bij offsite SEO bijvoorbeeld aan links naar je website toe. Maar ook shares, likes en exposure op social media kan invloed hebben op je zoekmachineoptimalisatie.
Neem contact op
SEO
SEO

SEO GOOGLE & BING

SEO staat voor Search Engine Optimization, in het Nederlands ook wel zoekmachineoptimalisatie. Dit betekent de website zó verbeteren, dat de zoekmachine hem beter kan lezen en zo de waarde goed kan inschatten. Het is belangrijk niet alleen keuzes te maken voor de zoekmachines, maar ook altijd de bezoekers in je achterhoofd te houden!

Zoekmachineoptimalisatie bestaat uit verschillende onderdelen:

  • Content: “Content is King” wordt weleens gezegd. Zonder content geen zoekmachineoptimalisatie. Over dit onderdeel gaan het hebben in dit artikel.
  • Technische optimalisatie: Als de website technisch niet in orde is, kan het zomaar zijn dat de zoekmachinerobots niet eens bij de website kunnen komen. Belangrijk dus om te zorgen dat je website technisch op orde is. Ga op zoek naar een webbureau dat ook kennis heeft van technische zoekmachineoptimalisatie of schakel een extern SEO-bureau in om je daarmee te helpen!
  • Off-site SEO: Denk bij offsite SEO bijvoorbeeld aan links naar je website toe. Maar ook shares, likes en exposure op social media kan invloed hebben op je zoekmachineoptimalisatie.
Neem contact op

Web advertising Google ads

Efficient en effectief inzetten van betaalde advertenties: Search en/of Display, Shopping, Video en Universele App campagnes.

Waarom adverteren op Google?
Mensen vinden jouw bedrijf op Google op het moment dat ze zoeken naar wat je aanbiedt. Target jouw advertenties op klanten in bepaalde landen, regio’s of steden. Of binnen een bepaalde afstand van jouw bedrijf of winkel. Word gevonden wanneer klanten op Google zoeken naar de producten of diensten die je aanbiedt en betaal alleen wanneer iemand op jouw advertentie klikt om jouw website te bezoeken of jouw bedrijf te bellen.

Neem contact op

Social advertising social ads

Efficient en effectief inzetten van social media campagnes op o.a. Facebook, Instagram, LInkedIn, Twitter, Pinterest, Snapchat.

Waarom adverteren op social media?
Steeds meer bedrijven ontdekken de kracht van social media. Naast dat je de doelgroep goed kunt targetten (filteren) heeft het ook een virale kracht. Naast dat je betaalt voor CPC (Cost Per Click) of CPM (Cost Per Mille) stijgt hierdoor ook je organische bereik. Kies voor postcode, plaats of straal om je winkel op IP en GPS. Het inzetten van een linkshare bericht is goed maar met een CTA (=Call to Action button nog beter!

Neem contact op

Social advertising social ads

Efficient en effectief inzetten van social media campagnes op o.a. Facebook, Instagram, LInkedIn, Twitter, Pinterest, Snapchat.

Waarom adverteren op social media?
Steeds meer bedrijven ontdekken de kracht van social media. Naast dat je de doelgroep goed kunt targetten (filteren) heeft het ook een virale kracht. Naast dat je betaalt voor CPC (Cost Per Click) of CPM (Cost Per Mille) stijgt hierdoor ook je organische bereik. Kies voor postcode, plaats of straal om je winkel op IP en GPS. Het inzetten van een linkshare bericht is goed maar met een CTA (=Call to Action button nog beter!

Neem contact op

Deel met je netwerk