nieuws

Home ยป Nieuws

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Cover for RAW Internet Marketing
508
RAW Internet Marketing

RAW Internet Marketing

RAW Internet Marketing is een full service (online) marketing bedrijf die je graag adviseert en helpt op de "digitale snelweg".

2 weeks ago
RAW Internet Marketing

... Bekijk meerBekijk minder

๐†๐ž๐›๐ซ๐ฎ๐ข๐ค ๐ฌ๐จ๐œ๐ข๐š๐ฅ ๐ฆ๐ž๐๐ข๐š ๐ค๐š๐ง๐š๐ฅ๐ž๐ง, ๐ฏ๐ž๐ซ๐ฌ๐œ๐ก๐ข๐ฅ ๐Ÿ๐ŸŽ๐Ÿ๐ŸŽ ๐ž๐ง ๐Ÿ๐ŸŽ๐Ÿ๐Ÿ

Niet alleen zijn er meer mensen die social media gebruiken, ook het dagelijks gebruik is flink gegroeid. Ook hier zien we dat TikTok enorm hard is gegroeid. De populaire app groeide met bijna 200 procent van 281.000 dagelijkse gebruikers naar 836.000. Daarnaast zien we dat YouTube, Pinterest en LinkedIn substantieel gegroeid zijn in dagelijks gebruik.

Het dagelijkse gebruik van YouTube groeide met 340.000 van 2,8 miljoen naar 3,1 miljoen Nederlanders, een stijging van 12 procent. Naast dat YouTube profiteert van de pandemie, is het ook het resultaat van een professionaliseringsslag. Er zijn in Nederland steeds meer professionele formats en kanalen op het videoplatform (denk aan Voetbal International, De Vrienden van Amstel Live en vele tv-formats zoals Sluipschutters), waardoor YouTube steeds beter oudere (lees: ouder dan jongeren) aan zich weet te binden. (Zie ook de maandelijkse update van Luuk de Haardt van de meest bekeken YouTube-kanalen, red.)

๐ŸŒ RAW Internet Marketing - Je partner op de digitale snelweg ๐ŸŒ
... Bekijk meerBekijk minder

๐†๐ž๐›๐ซ๐ฎ๐ข๐ค ๐ฌ๐จ๐œ๐ข๐š๐ฅ ๐ฆ๐ž๐๐ข๐š ๐ค๐š๐ง๐š๐ฅ๐ž๐ง, ๐ฏ๐ž๐ซ๐ฌ๐œ๐ก๐ข๐ฅ ๐Ÿ๐ŸŽ๐Ÿ๐ŸŽ ๐ž๐ง ๐Ÿ๐ŸŽ๐Ÿ๐ŸNiet alleen zijn er meer mensen die social media gebruiken, ook het dagelijks gebruik is flink gegroeid. Ook hier zien we dat TikTok enorm hard is gegroeid. De populaire app groeide met bijna 200 procent van 281.000 dagelijkse gebruikers naar 836.000. Daarnaast zien we dat YouTube, Pinterest en LinkedIn substantieel gegroeid zijn in dagelijks gebruik.Het dagelijkse gebruik van YouTube groeide met 340.000 van 2,8 miljoen naar 3,1 miljoen Nederlanders, een stijging van 12 procent. Naast dat YouTube profiteert van de pandemie, is het ook het resultaat van een professionaliseringsslag. Er zijn in Nederland steeds meer professionele formats en kanalen op het videoplatform (denk aan Voetbal International, De Vrienden van Amstel Live en vele tv-formats zoals Sluipschutters), waardoor YouTube steeds beter oudere (lees: ouder dan jongeren) aan zich weet te binden. (Zie ook de maandelijkse update van Luuk de Haardt van de meest bekeken YouTube-kanalen, red.) ๐ŸŒ RAW Internet Marketing - Je partner op de digitale snelweg ๐ŸŒImage attachment

๐ƒ๐ž ๐†๐ซ๐จ๐จ๐ญ๐ญ๐ž ๐ฏ๐š๐ง ๐๐ž ๐ฌ๐จ๐œ๐ข๐š๐ฅ ๐ฆ๐ž๐๐ข๐š ๐ค๐š๐ง๐š๐ฅ๐ž๐ง ๐ญ/๐ฆ ๐Ÿ๐ŸŽ๐Ÿ๐Ÿ

De grote platforms blijven stabiel of groeien heel lichtjes. WhatsApp lijkt in de cijfers geen last te hebben van de recente ophef over het verplicht datadelen met Facebook (dit gold niet voor Europese gebruikers, maar zorgde toch voor veel ophef).

Het aantal WhatsApp-gebruikers groeide licht met 3 procent. Procentueel gezien groeien Instagram en LinkedIn van de grotere platforms het hardst. Het gebruik van Facebook en YouTube is gelijk aan dat van vorig jaar.

๐ŸŒ RAW Internet Marketing - Je partner op de digitale snelweg ๐ŸŒ
... Bekijk meerBekijk minder

๐ƒ๐ž ๐†๐ซ๐จ๐จ๐ญ๐ญ๐ž ๐ฏ๐š๐ง ๐๐ž ๐ฌ๐จ๐œ๐ข๐š๐ฅ ๐ฆ๐ž๐๐ข๐š ๐ค๐š๐ง๐š๐ฅ๐ž๐ง ๐ญ/๐ฆ ๐Ÿ๐ŸŽ๐Ÿ๐ŸDe grote platforms blijven stabiel of groeien heel lichtjes. WhatsApp lijkt in de cijfers geen last te hebben van de recente ophef over het verplicht datadelen met Facebook (dit gold niet voor Europese gebruikers, maar zorgde toch voor veel ophef). Het aantal WhatsApp-gebruikers groeide licht met 3 procent. Procentueel gezien groeien Instagram en LinkedIn van de grotere platforms het hardst. Het gebruik van Facebook en YouTube is gelijk aan dat van vorig jaar.๐ŸŒ RAW Internet Marketing - Je partner op de digitale snelweg ๐ŸŒImage attachmentImage attachment
Bekijk meer

Deel met je netwerk